Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Šuška se, šuška... da ćemo opet na izbore

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 06 decembar 2016 12:13
cmok Toronto
Beograd je pun đavola i sama dobrota nije dovoljna .Glavni đavo je mnogo opasan.Spreman je na najgore..to mu je i lična želja...a mi?
Dobar dan dobri ljudi...
Preporuke:
32
1
2 utorak, 06 decembar 2016 12:19
Cviko
Neverovatno je da narod u Srbiji svoje frižidere puni sa lepim rečima gorkog okusa. Naprosto volimo gorko. A tek domaćice što su u stanju da spreme jela od raznih obećanja, planova, "GM prijateljstava", otvaranja fabrika umesto konzervi, i drugog to još nisam video nigde u svetu. Jedino objašnjenje nalazim u čestom organizovanju izbora koje je čin, znate koji glagol, u preostali zdravi deo mozga. To je realizacija onog obećanja da će nam promeniti svest. I on to uspeva iako SNS nema kadrova. Ima jednog čoveka, i mnogo preletača i mumija. Problem ovog jednog čoveka jeste da ne može biti istovremeno na više funkcija i da pri tom funkcioniše. Šta se može, Arhimedov zakon. Ili kako su to govorili naši stari, "ne može se istovremeno i stisnuti i suprotno od toga. Tehničkim rečnikom kazano kompresija i dekompresija u istom trenutku i istom mestu nije moguća. Ali kako stvari stoje sve ovo može se opovrgnuti. On može, on zna. Izbori, još kad bi mogli biti bar jednom nedeljno, Ikarbus ne bi otišao u ste
Preporuke:
34
5
3 utorak, 06 decembar 2016 12:24
nikola
Vucic i drustvo ne treba da se plase da nisu usli u istoriju.Istotija ce ih pamtiti kao najvece izdajnike.Ako im je to bio cilj uspeli su.
Preporuke:
43
0
4 utorak, 06 decembar 2016 13:01
Knežević Milan
Izbori su nepotrebni, skupi i gubljenje vremena i energije.
Jer, evo- već nekoliko ih je bilo u poslednjih 4-5 godina, i rezultati su isti; opozicije nema, niti se išta popravlja po tom pitanju.
Vučić za sada nema ozbiljnog protivnika, a narodu je već muka od neozbiljnih, i sve češće kažnjava tu neozbiljnost izbacivanjem iz Skupštine.
Sujeta nekolicine ne sme da bude dovoljan razlog za nove "izbore", jer, realno- oni su farsa već prilično dugo. Demokratije ima onoliko, koliko je narod politički zreo i obrazovan; svako neka razmisli- koliko je naš narod dosegao ove kvalifikative, i treba li nam ponovo taj privid "demokratske provere".
Jer- neće se promeniti ništa, osim, možda- na gore.
Preporuke:
31
4
5 utorak, 06 decembar 2016 14:02
SULUDI POSMATRAC
ZASTO SU IZBORI NEPOTREBNI TO JE JEDINA PRILIKA DA SE KAZE STA NAROD MISLI STA SE STIDITE ,MA DOSTA JE LOPOVSKI PRIVATIZACIJA PLJACKE SILEROVE TOPCIDERA ,VALJEVA ,UBISTVA POLITICARA ,UTAJA POREZA U AMERICI >KUPOVINA LIVADA NA ZVEZDARI *ZASTO*IZBORI NEGO STA.
Preporuke:
13
16
6 utorak, 06 decembar 2016 15:23
Cviko
@SULUDI POSMATRAC
ZASTO SU IZBORI NEPOTREBNI TO JE JEDINA PRILIKA DA SE KAZE STA NAROD MISLI,

Nažalost, narod je tri puta pokazao šta misli. Zadnji put oko 1,7 milona glasača kazalo je da je za Vučića. Oko 5 miliona se nije izjasnilo za Vučića, bez obzira da li su izašli ili ne. Kako 1,7 miliona može biti veće od 5 miliona? Govori se da je demokratija izraz većine. Većina je 5 miliona glasača. Zašto se njih ignoriše? Da bi manjina došla na vlast? Pa to nemože. A ovi 1,7 miliona ako misle da možemo živeti od 100 dana do 100 dana, varaju se. Sada će neko kazati, ko je kriv što veći deo od tih pet miliona nije izašao na glasanje. U redu. A što ti 1,7 miliona glasača ne ostvaruju to što su izglasali? Ne mogu, nemaju snage ni znanja. Želja nije dovoljna. Koliko je firmi koje je otvorio Vučić otišlo u stečaj? To se ne govori. Navodno je nemački "Tempo" kupio "Mitros". Čitam da je vlasnik neka austrijska firma. "Ikarbus" sa "merc-zvezdom" otišao je u stečaj... Misli su jedno, Vožd radi drugo...
Preporuke:
27
6
7 utorak, 06 decembar 2016 16:05
negi
Izgleda da je jedino u Srbiji patentiran jedan mehanizam kojim se za sve što vlast radi optužuje opozicija.Tako i oko izbora,izbori će biti kada zakon nalaže ili pre tog roka ako tako odluči vladajuća većina.Opozicija u oba slučaja o tome ne može i ne odlučuje.Povezivati opoziciju sa izborima je najobičnija demagogija kojoj i autor pribegava.
Preporuke:
16
14
8 utorak, 06 decembar 2016 17:34
Aleksandar Mihailović
@negi. Vi ne čitate tekst kompletno već svaki treći red. Pronađite u tekstu gde piše da je opopzicija kriva za izbore. Zašto nećete da vidite da su izbori manipulacija jer se nema sigurnost u garantovanu pobedu bilo kog predsedničkog kandidata osim Vučića, što bi Nikolića moglo da dovede na mesto Premijera.
Preporuke:
23
4
9 utorak, 06 decembar 2016 17:58
Reddy
Sem Milana Kneževića ostali komentatori mi mnogo liče na samog Vučića. beskrvno laprdanje do u beskraj. Kome to služi. Više njima samima i narodu da odspava još koju godinu, možda i deceniju...
Preporuke:
11
20
10 utorak, 06 decembar 2016 18:04
bog dano vic
e, prvo rekonstrukcija vlade pa onda na izbore, necu bez rekonstrukcije i tacka...
Preporuke:
18
4
11 utorak, 06 decembar 2016 18:48
studio B preuzeo Vučić(ević)
a. Tek u takvim uslovima je nemoguće izabrati zajedničkog predsedničkog kandidata.

Zajednički kandidat postoji.
Sramota je da se sa tv Studija B već odapela strelica ka njemu.
U nerazrešenoj smrti dvojice gardista,na najprljaviji način uvlače se Tadić i Jeremić.
Znači,glavni(izvršitelj)se stvarno uplašio.
Ide se na parlamentarne izbore 101%.
hejter
Preporuke:
24
2
12 utorak, 06 decembar 2016 19:00
negi
@Aleksandar Mihailović Gospodine pukovniče,pročitajte vi svoj tekst pa mi onda zamerajte."Opozicija se trese od straha a ne od smeha",to ste napisali,takođe ste izbacili tezu da postoji mogućnost da će Vučić i Nikolić zameniti mesta,kao da su izbori završeni.Zašto bi se opozicija tresla od straha?Pre se vladajuća koalicija trese od straha jer su se taman lepo ušemili i sad ih neko tera da to sve rizikuju.Najveći otpor i strah od parlamentarnih izbora imaju koalicioni partneri Vučića jer im dovodi u pitanje teško izborene pozicije uz to uslovljavajući ih na niz drugih ustupaka(odustajanje od kandidature i podrška kandidatu SNS-a za predsednika Republike).Tu je najveći otpor parlamentarnim izborima a ne u opoziciji.
Preporuke:
10
16
13 utorak, 06 decembar 2016 19:19
Slavka Moravka
Negi,slažem se, Vučić hoće parlamentarnim izborima da spreči Dačića, Ljajića, (ko zna, možda i Vulinu to pada na pamet) da se kandiduju za predsednika! Ko se kandiduje za predsednika, ispada iz koalicije!Tako ostaje samo Vučić (ili njegov kandidat), Šešelj koji (kao i obično) služi da uđe u drugi krug i pomogne izboru favorita,i jedan ili dva kandidata koji nemaju nikakve šanse bilo koje stranke da stoje iza njih.
Preporuke:
10
14
14 utorak, 06 decembar 2016 19:27
Aleksandar Mihailović
@negi, negi. Piše pozicija a ne opozicija, ne razumete šta čitate. Ne istrčavajte, u ofsajdu ste. A ako bi se udubili u smisao teksta onda bi Vam mnogo toga bilo jasnije.
Preporuke:
20
3
15 utorak, 06 decembar 2016 19:33
Dragan, Katun
Ima li nade da se pojavi Pro-Srbski kandidat i kaže: Zamnom sestre i braćo!
Preporuke:
20
3
16 utorak, 06 decembar 2016 20:31
Radoje
Jasno je da SNS nema kandidata, jer Toma Diploma nema nikakve šanse, a drugog kandidata jadnici nemaju. Zato Veliki Vođa misli da će svojim autoritetom i "harizmiom! pomoći Tomi.Obrnuto od Borisa, ali sa istim rezultatom.Znači pucaju kao bas, i za predsednika i u skupštini.Sad samo treba pažljivo gledati ko će prvi da napusti brod koji tone.
Preporuke:
19
1
17 utorak, 06 decembar 2016 20:56
Knežević Milan
Dragan, Katun
Ima li nade da se pojavi Pro-Srbski kandidat i kaže: Zamnom sestre i braćo!

Ima, Dragane, kako nema!
Odokativno- jedno pola miliona.
I to je naš najveći problem.
Preporuke:
22
1
18 utorak, 06 decembar 2016 22:46
negi
@ Aleksandar Mihailović Napisali ste "straha" pod navodnicima i razumeo sam da mislite suprotno,ali da se ne preganjamo.Lično mislim da je Vučić izašao sa ovom provokacijom oko republičkih izbora,kao što sam već naveo da bi utegao i disciplinovao svoju koaliciju a ne što stvarno misli da ide sa republičkim izborima.ON nema veliki izbor ili da podrži Tomu(što će se, po meni desiti) ili da se sam kandiduje(mala šansa da će se to dogoditi). Zna dobro da opozicija ima kandidata i da neće da ga obelodani sve do isteka roka za kandidaturu,zna takođe da Janković služi da bi njegovi tabloidna mašinerija ispucala municiju na njega i ne bi više imala vremena da pravog kandidata detaljno provuče kroz blato.Zato je ubacio kosku o vanrednim republičkim izborima jer opoziciji i time mora da se bavi jer to joj je prioretnije od predsedničkih izbora.U svakom slučaju mislim da neće biti nikakvog iznenađenja i da se ide samo na predsedničke i izbore za grad Beograd,gde SNS takođe nema dobrog kandidata.
Preporuke:
6
16
19 sreda, 07 decembar 2016 07:36
@Cviko
Već ste negde napisali ovu pricu da u Srbiji ima 6,7 miliona glasaca, što nije istina. Na žalost, Srbija ima toliko stanovnika, od kojih ne mogu svi dabudu stariji od 18 godina...
Preporuke:
17
0
20 sreda, 07 decembar 2016 08:12
zagrcnuti patriotizam
@negi

Prestani sa lupetanjem, za ime Boga!
Preporuke:
15
3
21 sreda, 07 decembar 2016 12:18
Dragan, Katun
za Milan Knežević
Da ne brinem mnogo?
Pozdrav!
Preporuke:
15
1
22 sreda, 07 decembar 2016 15:26
Knežević Milan
Dragan, Katun
za Milan Knežević
Da ne brinem mnogo?
Pozdrav!

Ne brini uopšte; prvo, jer ne vredi, a briga ometa racionalno razmišljanje. Drugo- Srbi se uvek izvuku iz škripca; po koju cenu na to kašnjenje- to je već drugo pitanje.
A kad krenu sve ove "vođe" da galame i ubeđuju- tu razumu nema mesta, dok i najgluplji ne shvate da je to gubljenje vremena.Ja lično- čekam da veći deo radnika i seljaka počne da traži nekog ko će njih da predvodi, i to- samo njih.
Srbija je mala zemlja, a Srbi mali narod; jedini način da u takvoj zemlji krene na bolje je da se RAD najviše isplati.
Trenutno- to se najmanje isplati.
Govorim o proizvodnom radu.
Stvaranju nove vrednosti.
To prouči, i videćeš i sam- to je jedini put, a niko danas ne govori o tome pošteno i iskreno.
Jer, sebe bi time izbacili iz svake "kombinacije".
Pozdrav.
Preporuke:
19
0
23 sreda, 07 decembar 2016 18:44
Dragan, Katun
za Milana Kneževića
Brate ja sam čist seljak-kukuruz, malo pšenice za hleba/menjam za brašno. mesim/ malo stoke za pastrmu-višak ako bude prodam, soja za ishranu stoke, al sam sve tanji-lošije-teže izlazim na kraj.
Moji nemiri su sutrašnjica naše dece, unučića-imamo ih, Opstanak -Dostojanstven našeg Naroda, a plemenit smo narod.
Pozdrav!
Preporuke:
18
0
24 sreda, 07 decembar 2016 21:12
Knežević Milan
Dragan, Katun
za Milana Kneževića

Moji nemiri su sutrašnjica naše dece, unučića-imamo ih, Opstanak -Dostojanstven našeg Naroda, a plemenit smo narod.
Pozdrav!

Koliko dostojanstveni i plemeniti budemo- toliko će nas i opstati.
Fukarluk nije za Srbe; eto, čim smo pali u to blato- ode nam sve u "durdubak".
Vidim da se razumemo.
Već nas je dvojica, a to je kod Srba skoro pa čudo!
:-)
Pozdrav...
Preporuke:
19
1
25 četvrtak, 08 decembar 2016 17:12
Andrea
Zasto opet izbori? Da bi Vucic namakao 2/3 vecinu u Skupstini i tako progurao novi Ustav u kojem se Kosovo nece pominjati ni izmedju redova.
Preporuke:
18
1
26 petak, 09 decembar 2016 02:13
NIKOLA NIKOLIĆ
POŠTOVANI PUKOVNIČE,VIDI SE DA PIŠETE IZ SRCA,ŠTO JE DANAS RETKOST.SLAŽEM SE SA VAMA U POTPUNOSTI.UMESTO
DA SE VODI POLITIKA DA GRAĐANIMA BUDE BOLjE,VODI SE
SUROVA BORBA ZA SVAKU FOTELjU,BEZ OBZIRA KOLIKO ĆE NAS TO KOŠTATI.
Preporuke:
12
0
27 utorak, 13 decembar 2016 09:50
Jovan Beograd
Eto i samo naše bavljenje temom je odvlačenje života na drugu stranu u ćorsokake. Parlamentarnih izbora će svakako biti jer bez njih ne može biti izbornih manipulacija kojima smo prethodnih godina bili izloženi. Da navedem samo neke "važne" razloge za njih. Mogućnost da neko konačno postane "Tito", da se konačno preuzme SNS, da disciplinuje pozicija, procena da bez izbornog paketa nema pobede i na kraju da stranački vojnici zarade neku kintu. Usud je to Srpskog naroda da se bavi sopstvenim repom!
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner